mandag, april 08, 2013

Kurs på Strømmen onsd. 17/4 og torsd. 18/4?

 Vil du være med på kurs?
Jeg har mulighet til å holde kurs i lokalene til Scrapmagasinet på Strømmen
(Scrapmagasinet, Strømsveien 52. 2010 Strømmen)




onsd. 17/4 kl. 18-21
og evt. torsd. 18/4 kl. 11-13


Har du lyst til å være med? Kurset koster 400,- og varer i 2 1/2-3 timer. Kurset er i hovedsak et Art Journaling-kurs, med innslag av noe kunst- og uttrykksterapi. Kurset passer for alle. 

I og med at jeg ikke bor i området, er jeg avhengig av bindende påmelding med frist førstkommende søndag. Ønsker du å delta, sender du en mail til ashild.halvorsen'at'gmail.com. Det er satt av to tidspunkt sånn i tilfelle det er noen som har lettere for å være med på dagtid enn kveldstid. Skriv i mailen hvilke av kursene du har mulighet til å være med på. Kan du begge, så skriv det, sånn i tilfelle det bare blir noe av ett av dem. Jeg er avhengig av minst 7 deltakere (pr. kurs) for å kunne gjennomføre kurset. 



Oppdatert utstyrsliste:


- sprayblekk

- sort/hvit penn
- saks, lim
- bakgrunnsstempler/ collagestemler
- hvitt embossingpulver
- varmepistol
- selvportrett (kopier)
- ukebladutklipp + 1 ukeblad til å klippe/rive i på kurset
- fettfarger hvis du har
- china ink og tilhørende penn hvis du har
- skalpell


Hvis du allerede har en Art Journal du jobber i, kan du ta med den. 
Hvis du ikke har, så får du akvarellpapir til å jobbe på på kurset. 


Husk å gjøre "hjemmeleksa" før kurset :) Du trenger IKKE å gjøre oppgave 1. Jeg har en annen plan...

...

Da håper jeg det kribler i fingrene dine etter å være med på kurs! 
Spre gjerne kursinfoen til venner og bekjente.

Åshild


Ingen kommentarer