mandag, desember 23, 2013

Et lite uttrykk - Luke 23

Helt ærlig? I dag er jeg helt tom. 
Og helt ærlig? I dag er det jeg som trenger påfyll. 

Og, hÆrlighet - hvem har sagt at jeg må skrive en lang og klok og treffende tekst i dag? Nobody. Bare Flinke-Åshild. Og helt ærlig? I dag har hun ikke stemmerett.

Nei, helt ærlig - i dag senker jeg skuldrene, hviler hendene, skrur av grublingskanalene, åpner armene og tar i mot det som måtte komme av påfyll. Det kan jo fantisk bli ganske morsomt å se hva som måtte finne på å dukke opp! Helt ærlig.


1 kommentar

Lena Katrine sa...

Hei på deg kjære venn :)

Ærlighet varer lengst - du er flott du ♥

Det er dessverre ingen som får julekort fra meg i år, de siste 2 mnd har ikke vært de beste i mitt liv, for å si det kort/mildt (lang historie...)

Så derfor ville jeg bare stikke innom for å ønske deg en riktig god jul og et godt nytt år ♥

Go'klem fra Lena Katrine