torsdag, juni 04, 2015

Latterkule og kreativ galskap


Koselig besøk på hobbyrommet og oppfrisking av gamle teknikker er moro! Jeg er så inspirert på kort-fronten for tiden at jeg nesten vurderer å droppe ukene på Røros. (Neida, jeg skal dra, men skulle ønske jeg kunne tatt med hele hobbyrommet også! Men jeg har en plan om å bruke litt av tiden der til å lage kule stoff-blomster selv, for nå har jeg snart brukt opp de kule jeg har her. Greit å ha med noe som ikke tar alt for mye plass eller trenger alt for mye utstyr.) 


Stempelet denne gangen er fra Norsk Stempelblad, den ene Art Journal-plata vår. Blomsten er fra Nille, tror jeg. De sorte prikkene er laget med stensil og blekk.



1 kommentar

Synnøve sa...

Herlig kort!! Og ja, det stemmer det som står på stempelet :) Det blir som en slags GOD mageknip, hihi :)
klem, Synnøve