søndag, april 10, 2016

Hei hei - våkn opp!


Jeg har sovet bort den ene vinternatta etter den andre og bloggen har vært totalt i dvale lenge. Det syns jeg egentlig er leit. Jeg er glad i bloggen min, og liker at den lever. Nå vekker jeg den derfor opp igjen og håper på en kreativ og sprell levende blogg - både med kortlaging, skriblerier og andre innfall. 

Jeg lager ikke kort så ofte som før, men bladjobbinga pusher meg i gang med jevne mellomrom. Det er jommen bra! Jeg syns jo det er både moro og avkoplende når jeg først kommer i gang. Dette kortet hadde jeg med i februarutgaven av Ett trykk. Jeg er så glad i gult, og splæshing er alltid stas, så dette likte jeg å lage. Det er egentlig ganske enkelt også: Sprayet først gult på et akvarellpapir, lot det tørke og stemplet så bakgrunnsteksten. Et par striper washitape, en litt større tekst og noen stjerner - og en håndtegnet søm rundt kortet. 


1 kommentar

Camilla sa...

Herlig kort, og så koselig å tenke på at du laget det da du var på besøk i Tromsø ☺️ Supert at du går foran og puster liv i bloggen igjen, vi er flere som trenger det😉