tirsdag, oktober 25, 2016

Du grønne, gneldrende ark - god dag!


Hva i heite gjør man når man sitter med et sånt mønsterark foran seg? 
Jeg blir helt lamma, jeg. 
For det første er det skikkelig skau-grønt.
For det andre er det pepitarutat.
For det tredje er det skikkelig skau-grønt OG pepitarutat på én gang. 
Say no more...

Vel, sagt er sagt - kort ska're bli. 

Vitenskapen sier at negativ + negativ = positiv.
Ok. Da blir planen min å bruke dette sære arket sammen med en teknikk jeg ikke er spesielt god på - lag på lag... Det burde bli seier. Og eg seier ikkje meir. 

Annet enn at "Vitenskapen har rett!".
Med lag på lag med papir som dekker det meste av det sære arket, ble det faktisk et ok kort til slutt. Redningen var at jeg dumpet over en restepapirbit med utstansa juletrær. Turkisblått riktignok. Men det fikk det skoggrønne til å gi dybde i stedet for å gneldre i mot meg. 

Så moralen er: det er aldri så galt at det ikke er godt for noe. 
Og nå, med kort nr. 5 i uke 1, skal jeg la meg inspirere av det skoggrønne og komme meg ut på tur etter en hel uke inne på kontoret. 
Ha en fin tirsdag!




1 kommentar

Camilla sa...

Hurra! Og så morsom du er, kjære Åshild! Supert kort - enkelt og stilig. Likte rutene, jeg :)