fredag, oktober 21, 2016

En liten utfordring til meg - og deg?



Herlighet, i natt har jeg drømt scrapping til den store gullmedaljen! Tror jeg ble både inspirert og litt frustrert over den svære stabelen med 6x6"-papir som jeg plutselig hadde til rådighet. For - hva i all verden skal jeg gjøre med den? Jeg leker med tanken på å finne ETT kort som jeg kan lifte, og da ser jeg for meg å lage en ny variant av dette lift-kortet hver dag én uke fremover. Det kunne vært moro å se hvor forskjellige de blir bare ved valg av mønsterark.:) I tillegg har jeg hørt at det er bra for kreativiteten å skape jevnt og trutt, og ikke bare sånn i rykk og napp som jeg gjør nå. Jeg har faktisk funnet 4 kort, så det betyr at jeg kan holde på i 4 uker. Det burde gi noen kort i bunken min...
Jeg har laget en mappe i Pinterest hvor jeg har lagt inn de fire kortene:

Og så er jeg sånn laga at jeg syns det er moro å bli inspirert sammen med andre... Så derfor lurer jeg nå på om det er noen av dere som vil være med på denne uhøytidlige utfordringen? :)


Noen som vil hive seg med? (Og herlighet, det er ingen forpliktelser overhode! Kjenner du deg inspirert av dette, er det alt jeg ber om. Om du lager bare ett eneste kort, er det helt greit for meg. Lager du 4 på en dag, er det også nullniksproblem.) Jeg vet i alle fall at det å lage dette kortet, skal bli min kjærkomne frisone idag - innimellom bladleveringsting.:)

2 kommentarer

Maya sa...

Ååå, dette var inspirerende!! Og kortene du hadde funnet frem var i hvertfall inspirerende. Jeg prøver å hive meg med på denne så godt det lar seg gjøre ;)

Åshild sa...

Heia Maya - gleder meg til å se hva du lager! Ha en fin - og kreativ helg :)