onsdag, november 09, 2016

Frisk som en fisk og snart er det jul!


Hvis dere virkelig legger godviljen til, kan dere kanskje se at dette er en lift av uke 3-kortet i #åshildsprosjektrestepapirkort... Eller? Haha, samme kan det egentlig være. Det viktige er at jeg har laget nok et kort, sant? Bakgrunnsarket er fra Papirdesign, stempelet fra en gammel juleplate fra Norsk Stempelblad. Snøkrystaller fra Tim Holtz og kvister fra Kort & Godt. 

Uke 3 - kort 5. Og ja, jeg er litt bakpå, så det kan være det popper opp et par kort til i løpet av kort tid. Jeg har ikke hatt så mye tid eller ro til å lage kort de siste dagene. Det er rart hvor sterkt disse kreftkontrolltimene setter seg i kroppen, selv om jeg egentlig ikke har noen grunn til å tro at de skulle vise noe galt. Alle prøver har jo vært fine så langt, og jeg føler meg ganske så frisk. Likevel reagerer kroppen. Det er kanskje ikke så rart heller, for den dagen for 2 år siden når jeg dro på min første mammografitime, var det ikke i mine villeste fantasier at jeg kunne få beskjed om at de hadde funnet noe - og da fant de jo den store svulsten. Jeg gikk inn døra der, var i superform og følte meg så rolig på alt. Når jeg gikk ut igjen, var hele verden snudd på hodet. Så, nei, det er kanskje ikke så rart at kroppen går litt i forsvar når disse kontrolltimene dukker opp og jeg må gå inn døra på sykehuset igjen... Kroppen husker. 

Kontrolltimen var i går - og hver eneste blodprøve var helt super! Jeg er fortsatt kreftfri og det er skikkelig digg. Dagen i dag har gått med til etterdønningene av det hele. Tom i kroppen og ganske ukonsentrert... Så er det sånn det er dagen derpå. Det er virkelig helt til å leve med! Det ble til og med et lite julekort nå i kveldstimene... 


Ingen kommentarer