torsdag, januar 12, 2017

Fargebombe!


Jeg er så grådig glad i årntli'e farger - sterke, lekne og glade farger, og gjerne i kontrast til sort og hvitt. I dag fant jeg igjen en collagebit jeg hadde liggende i en restekasse og den ble dagens mønsterark. Syns den litt røffe collagestilen passer så godt til brushstroke-stemplene våre. Og så fikk jeg plutselig lyst til å lete frem igjen den ene stempelplata med art journal-stempler, for den er det veldig lenge siden jeg har brukt. Så ble det et vindu i frontpanelet, og ei av damene inni kortet. Og litt drodling sånn på slutten. Og jepp - om du skulle lure: jeg har kosa meg skikkelig med dette kortet! Skulle du ha lyst til å kjøpe det, ligger det i nettbutikken min - sammen med både andre kort, en haug med Pinguer og en del malerier og collager. 


Og dermed er kort 4 - uke 1 laget!
#åshildsnyttårsprosjekt


(Og her kommer to like bilder av kortet - men med forskjellig bakgrunn... 
Jeg greide ikke bestemme meg for hvem av dem som funket best... Hihi)





Ingen kommentarer