søndag, januar 15, 2017

Noe gammelt, noe nytt...



Jeg kan ikke juge og si at jeg ikke har plenty av stuff på hobbyrommet som jeg ikke bruker... Jeg har plenty x plenty! Og i tillegg kommer det stadig til noe nytt... Så, i tillegg til nyttårsutfordringen min med å bruke de nye stempelplatene mine, har jeg bestemt meg for å lete i blant de gamle stempelmotivene jeg har og bruke dem også. Og aller først dukket denne søtingen opp - fra en serie med fotostempler fra et firma jeg rett og slett ikke klarer å huske navnet på (så hjelp meg gjerne dere som har bedre skalle enn meg...!). De er superskjønne, og det kommer garantert flere kort med motiver fra denne serien i dagene som kommer. Tekststempelet er fra brushstroke-plata vår. Og så er det kun papir fra restekassa - og, tro det eller ei, den krymper! 

Kort 6 - uke 1
#åshildsnyttårsprosjekt



Ingen kommentarer