onsdag, februar 07, 2018

Så ufattelig moro at jeg...

... kan inspirere andre! Det er jo den beste tilbakemeldingen som finnes! Det gjør meg så glad, så rørt, så stolt og ein bisschen full av prestasjonsangst... For, for noen dager siden fikk jeg nemlig en melding på Facebook om at jeg var en av de norske nominerte i kåringen "Årets Scandinaviske Scrapper 2017" - og jeg ble helt satt ut... 



Tenk at det er noen der ute i scrappeverdenen som har ønsket å gi meg og mine krumspring sin stemme! Åsså nå når jeg føler at jeg er inntørka som en høngammal rosin, like produktiv som ei sterilisert høne i gåstolalder og langt bakpå når det gjelder kreativitet og nytekning. Etter å ha lest meldinga, måtte jeg ha noen dagers tenkepause, for hva svarer jeg på en sånn henvendelse? Det er jo en form for konkurranse hvor jeg faktisk må lage noen bidrag i løpet av våren. Vil jeg klare det? Det er mye som skjer i livet mitt for tiden, og hva gjør det med kreativiteten? 

Vel, noen ganger må vi bare hoppe ut i det og håpe det beste! Så, jeg har takket pent både for nominasjoner og til å være med i konkurransen. Det eneste jeg har som krav til meg selv, er at jeg skal ha det moro når jeg gjør dette! Kanskje kan dette være det sparket jeg trenger for å skjønne at kortlaging er både moro og helsefremmende. 

Så et V A R M T takk til dere som har stemt på meg. Det er heftig for en garva, inntørka scrapper! 
Så får kortet under her være en påminning til meg selv (og den som ellers måtte føle for det) i møte med kortlagingen fremover: ikke vær redd for å gå egne veier. 



3 kommentarer

Eva Murray sa...

Så gøy! Det hjelper å heie på deg <3 Lykke til!

Jorunn`s scrapperier sa...

Gratulerer så mye med semifinale plassen. Den fortjener du.
For meg så er du en stor inspirasjon. Dine kreasjoner er nydelige, enkle, herlige farger og så ser alt så lett ut å prøve selv å lage tilsvarende.

Lykke til

Synnøve sa...

Gratulerer, Åshild!! Veldig fortjent, da du er en av mine største inspiratører <3 Veldig enig med Jorunn over her :)
stor klem, Synnøve