fredag, august 18, 2006

Kontraster

Livet er fullt av kontraster for tiden. Glede og sorg. Opptur og nedtur. Ro og uro. Tårer og latter.

Idag har OP og jeg 5 års bryllupsdag, og planen var selvfølgelig å feire den - som seg hør og bør! 5 års bryllupsdag skal man være stolt av i disse dager :) Men feiringen er utsatt. Kroppen satte endelig punktum for Lille Spire idag. Vondt både fysisk og psykisk.

Kontraster. Festdag. Og sørgedag. Men uansett en merkedag. Full av kontraster. Lykken og gleden over å være gift med en så flott mann. Og sorgen over det definitive.

Men uansett en merkedag. En ny epoke. Blir litt tankefull av sånt... Tror nok det kommer en LO om temaet i morra.

6 kommentarer

Aud sa...

Åh, Åshild! Jeg kan ikke forestille meg hvordan du har det, men jeg føler med deg. Jeg ser at du er så heldig at du klarer å bearbeide sorgen gjennom din kreativitet, likevel har du nok mange tunge stunder.
Sender deg en god klem gjennom natten...

Aud.

Anonym sa...

Så trist å lese om spiren deres, Åshild. Har ingen ord, sender bare mange varme klemmer og tanker til dere. Ta vare på hverandre.

Klemmer fra meg.

banglamarie sa...

*KLEM*

Anonym sa...

Hei vennen.

Jeg blir så tom for ord... Det er så trist at du har tunge dager... Men jeg er veldig glad for at du syns det er godt å være kreativ igjen... Tenker masse på deg....

Gode klemmer fra meg.

Anonym sa...

Ville bare gi deg en kjempestor klem, som varer kjempe lenge og nesten klemmer luften ut av deg. Tenker masse på dere.
Glder meg til helga, for da skal du få en ornt`lig klem, ikke bare sånne data klemmer.....
HegeT

Unknown sa...

Gratulerer med bryllupsdagen, Åshild. Håper det kommer bedre dager snart... :o)

Har prøvd å sende deg mail flere ganger i dag, men jeg får bare error. Skal prøve å dele opp e-posten, slik at den ikke er så stor.

klem