tirsdag, oktober 10, 2006

Flotte Tromsø-dager

Vel hjemme fra flotte dager i Tromsø :) Bare innflyvningen i seg selv var verdt turen! I strålende solskinn fløy vi inn mot byen og plutselig hadde vi fjell tett innpå flyet på begge sider! Det var nesten sånn at jeg hadde følelsen av å bare kunne strekke ut handa og ta på fjellet! Jeg har aldri opplevd noe lignende. Utrolig fasinerende! Og bittelitt skummelt.

Vi rakk såvidt innom hotellet i byen, før vi ble kjørt ut til Kroken ungdomskole, hvor treffet skulle holdes. Og der var det allerede god stemning og boblende kreativitet! Alt i alt var det ca. 30 personer innom i løpet av helga. Noen tok 'full pakke' og fikk med seg begge dagene og de fleste kursene, andre var bare med på deler av treffet.

Kursene gikk bra, heldigvis. Av en eller annen grunn har jeg begynt å grue meg når jeg skal holde kurs... Kanskje er det fordi det går litt for lang tid mellom hver gang jeg lager kort for tiden? Eller mer sannsynlig er det nok fordi jeg er redd for å ikke være bra nok. Redd for å ikke kunne innfri eventuelle forventninger. (Så: kjære Bergens-damer. Denne er til dere: Jeg er bare Åshild og kan bare komme med meg og mitt... ingen trylleformler eller bokser med magisk drops. Men jeg kommer, og jeg gleder meg - innimellom smågruinga mi...)

Etter noen studieuker var det utrolig godt å bruke hendene litt igjen. Og med Lumiere, alkoholblekk og H2O kommer man langt! Ja, og så rubons, selvfølgelig!







Dessverre ble det ikke tid til noe sightseeing denne gangen, så én ting er iallfall sikkert: Jeg skal tilbake til Tromsø!

1 kommentar

banglamarie sa...

Jeg gleder meg til å treffe deg Åshild :)

...og jeg er bare Marie ;)

tjihi ;)