søndag, desember 17, 2006

3. søndag i advent

En rolig morgen. En lang frokost. Tre tente lys. Julegaveverksted. Julekonsert. Håndballgull.

Kan med andre ord ikke klage på dagen idag :)

Har laget et julekort nå i kveld:



Og her er et bursdagskort jeg laget for en stund siden, men som først ble overrakt nå, så jeg kunne ikke vise det frem tidligere :)



Nå er det bare noen dager igjen før julaften. Jeg er redd det blir hektiske dager. Har ikke handlet en eneste julegave ennå. Ikke bakt en eneste sort julekaker. Ikke kjøpt juletre. Heller ikke skrevet julekortene. Og hvor mange dager var det igjen, sa du? Ok, det blir hektisk! Men - dagene blir som jeg gjør dem, så hvis jeg klarer å gå i slow motion, så kanskje de ikke blir så slitsomme likevel.

Ønsker dere alle en god førjulsuke :)

5 kommentarer

banglamarie sa...

Jeg har begynt på julegavene i dag... ikke skrevet julekort eller julebrev... har utsatt og utsatt... det får bli romjulsbrev til alle mine. De rekker ikke frem, men jeg slapper av og koser meg med det!

Håper du får noen gode dager midt i julestresset!

Knallflotte julekort du har laget. Kortene dine er så fine og jeg beundrer dem! :) Du er flink!!

Linda Muhr sa...

Du har gjort så många underbara kort som jag inte hade sett, jag undrar hur du gör bakgrunden runt de stämplade änglarna....

Vill du förklara? Snälla....

Aud sa...

Herlige kort, Åshild! Du er bare sååå flink!

jeg får det også veldig travelt de siste dagene mot jul, trodde jeg hadde det meste under kontroll, så ble de to minste guttene syke sist fredag, - jeg har holdt minstemann på armen nesten konstant siden fredag... Blir ikke mange juleforberedelser som gjøres da, nei!

Har et lite håp om å klare å få ferdig ett eneste kort til innsending til Ett trykk i morgen... ;-)

Åshild sa...

Tusen takk :)

Linda: Hvilke engler mener du? De i koret? Eller Magnoliaenglene?

Bakgrunnen til kor-englene er et pyntepapir som jeg ikke vet hvilket firma som har laget... dessverre...

Bakgrunnene til Magnoliaenglene er malt med distress :)

Anonym sa...

Så utrolig herlige kort, Åshild!!

Jeg har egentlig tusen ting å gjøre, for jeg er på etterskudd med absolutt alt, men isteden sitter jeg her og koser meg med bloggen din. Det er et godt pusterom....

Klem