lørdag, februar 17, 2007

En utfordrings-LO

En hel dag uten program - åpen for hva jeg måtte ønske! Men hva har jeg egentlig gjort? Sovet lenge, sett på rally, bakt boller, lest bok, surfet litt, prata i telefonen og scrappet en utfordrings-LO. Ikke så værst, dette :)

Utfordringen fikk jeg av Tove på Papirgleder; "Jeg utfordrer deg til å scrappe en CS-side. Her skal du ha kartong som bakgrunn, og som tema på siden skal du vise meg huset ditt. Interiør eller eksteriør er fritt valg, men jeg vil at du skal få frem hva som sier Åshild ved hjemmet ditt. Du får max bruke ett mønsterpapir, og tittelen skal være hjemmelaget!"



Å scrappe Clean and Simple er utrolig vanskelig! Og jeg bare måtte drodle bittelitt ;) Og motivet for bildeserien ga seg helt selv; det måtte bli om alle englene mine, som står spredt utover hele huset - året rundt (til OP's store frustrasjon!). Jeg syns de er flotte, jeg :)

Ingen kommentarer