onsdag, februar 28, 2007

Jeg slipper visst ikke unna...

Jeg har vært sååå fornøyd med å lure meg unna alle basillusker og virus som har vært i fri gallopp rundtomkringogoveralt den siste tiden... men, jeg slipper visst ikke unna likevel... Så det er lite produktive dager, både i bloggen, ved hobbypulten og når det gjelder blad-jobbing. Som alltid kommer sykdom når det passer aller dårligst... Koping - det er definitivt der jeg har min store styrke akkuratt nå! Tungt blikk, halvåpen måpende munn, bustete sovesveis og pottetett nese og hode - that's me :)

But I'll be back! Just give me some time....

5 kommentarer

Anonym sa...

Ja, disse basilluskene herjer overalt.... Og her i huset har de holdt hus ei stund nå.... :(

Er det noe jeg er helt sikker på, så er det at du kommer sterkt tilbake!! Det blir som å vente på julekvelden.... :) Gleeeeeeder meg!!

Ta vare på deg selv, vennen...

Mange god-bedring-klemmer fra meg :)

Unknown sa...

God Bedring.... :-))

Berit sa...

God bedring!

Hilsen en annen slappfisk, som øyner håp om en "letter helg"

banglamarie sa...

Stor "god bedrings"-klem til deg fra en annen koping ;)

Har selv ligget limt til sofaen i over en uke med bustehår, bomullshode osv... begynner å komme meg ut av tåka nå håper jeg.

Så god bedring og stor klem fra meg :)

Lene S sa...

God bedring Åshild! "Kop" videre du,nyt en kopp varm te eller fire. Og legg deg godt under dyna;o)

Ha en god natt!