torsdag, mai 31, 2007

Herlig herlig herlig!

Har nettopp kommet inn døra etter å ha gjennomført årets sommerkonsert med koret, og konserten ble SÅ BRA! Proppfull sal, helt super stemning og vi sang nesten magisk bra! (... sagt sånn i all beskjedenhet... *knis*) Det er noe helt spesielt med å synge i kor, og særlig når alt stemmer! Når vi er trygge på det vi skal fremføre, når vi liker det vi synger om og når koret er samkjørt og dirigenten bare gliser - jepp, da er det magisk! Og det tror jeg publikum også merket. Det haglet av godord, smil og tårer etterpå :)

Og det slår ikke feil - jeg blir skikkelig rusa, jeg! Høy på gøy blir et for mildt uttrykk! Rusa! Det passer bedre! Jeg klarer ikke la være å smile og smile og smile :) Og for å forlenge opplevelsen, så har vi lagt inn en super tradisjon med en Peppe's-tur rett etter konserten. Hele gjengen! Og så skryter vi uhemma av oss selv, gliser fra øre til øre og nyter rusen!

Og det kjennes plent umulig å skulle legge seg for å sove nå... *knis*

Livet er så godt for tiden! Jeg har det så bra! Og jeg nyter det - i dype magadrag!

Hiiiihaaa! :)

Ingen kommentarer