søndag, september 16, 2007

Trøtt...

Sitter som et slakt i sofaen nå... skikkelig trøtte-tryne :) Det tar på å være i 50 årslag! Tror det blir legging før kl. 22 i kveld!

Takk for de fine kommentarene på tale-boka mi! Det ble en utrolig fin bursdagsfeiring! 21 nydelige damer samlet rundt et langbord - det måtte jo bare bli bra! En god blanding av gode ord, god mat, rett fra levra-allsang, humor og latter i bøtter og spann! Og skravling - selvfølgelig! :)

Jeg turte ikke holde talen. Og var utrolig glad for at jeg hadde laget den som bok, for da kunne jeg gi den til jubilanten likevel! Og den funket :) Og det gjorde gaven min også! (Men den får dere ikke se ennå... kanskje i desembernummeret av Ett trykk...)

Jeg ble sittende å tenke med jevne mellomrom i går. Se meg rundt. Lytte til den gode stemningen. Og innimellom poppet det jommen opp et snev av misunnelse. Tenk å være så rik! Tenk å ha så mange flotte venner! Men - så tok jeg meg i å telle hvor mange år det er til jeg har rund dag, ja, faktisk satt jeg der og kjente at jeg gledet meg til å fylle 40! *knis* Da er det min tur til å samle alle mine flotte venner! For jeg er også rik! Jommen!

God klem!

Back from party! And what a party! Imagine 21 women sitting together in a room. I guess all of you know that laughter, smiles, love, chatting and singing were all natural ingrediences! They were - indeed! I really had a great time!

I didn't dare to hold my speech, but I gave her the little book - and it worked :) And now I'm actually counting down to the day I can celebrate my 40.th birthday! I so looking forward to make a big gathering with all my great friends :)

A big hug!

Ingen kommentarer