søndag, desember 30, 2007

Slapp søndag...

Hadde det ikke vært for en times tur ute i finværet, er jeg redd det kunne begynt å gro mose på meg... her har det nemlig ikke vært store aktiviteten i dag... Men, det har vært godt :) Tror har har bittelitt underskudd på søvn, nemlig... Ble liggende våken for å lese til laaaangt på natt i natt. Klarte for alt i verden ikke å legge fra meg boka. Fikk den nye boka "Øya" til jul, og den er helt nydelig! Anbefales virkelig på det aller varmeste!

Så, de første morgentimene ble brukt til å lese den ferdig... og resten av dagen har gått bort til Sudoku :) Funker gulle godt på en rolig søndag, det!

Og det kjentes nesten som litt tvangsaktig da jeg presset meg selv opp på hobbyrommet nå i kveld... har nemlig som forsett for 2008 å pushe meg selv til å lage litt mer kort igjen, og ikke bare sånne 'sære' art journal-greier ;)

Så, her er kveldens kort. Ikke det minste spennende, men det er iallfall pene farger! Bakgrunnen er laget med H2O-spray og mosaikk, med gull Pearl Ex mellom stripene. Motivet er stemplet og embosset, og så satte jeg tilslutt på en QK-etikett med rubonstekst på. Jaja - oppdraget utført :)


2 kommentarer

Aquarell sa...

Så fine kort du har laget. :D

Godt nyttår til deg og dine... ;)

Kirsten Aune sa...

Hei vennen.
Nå har jeg virkelig hatt en herlig stund foran pc'n! Har nemlig fått kosa meg med adventskalenderen din i ro og fred! Fytterakker'n for en kalender!! Dette er definitivt den herligst adventskalender jeg noen sinne har sett! Du er et unikum!! Tusen takk for at du har delt alt dette med oss! Jeg tar av meg hatten for deg - igjen....

Så nydelig kort du har laget idag! Herlige farger!! Tro det eller ei, men jeg har faktisk flere ganger tenkt på at det er lenge siden jeg har sett deg i aksjon med H2O'ene dine....

Jeg skulle liksom bruke litt tid på hobbyrommet mitt i romjula, men denne romjula har da bare forsvunnet... Tida har gått så altfor fort! Men, jeg har i alle fall fått rydda rommet, så nå står det klart, slik at jeg bare kan sette igang med julekortene for januar... Tenker vi gliser fra øre til øre i desember 2008, jeg! Da vi sitter der med en stor bunke julekort som er klare for utsending! Herlig!! Takk for at du dro meg med...

Nattinatt, vennen!
God klem