mandag, mars 31, 2008

ATC'er


Det er evigheter siden jeg laget disse snerte, små kunstverkene i den nette size'n: 6,4 x 8,9 cm. Det er ikke spesielt stort, men det er knakende moro å jobbe med denne størrelsen. Den tvinger meg til å tenke litt annerledes enn jeg vanligvis gjør, til å disponere plassen på en annen måte, og ikke minst til å bruke andre stempler enn jeg gjør på vanlige store kort.

Disse er laget med utgangspunkt i en alkoholblekk-bakgrunn, som jeg har delt opp, stemplet på, klippet og limt, embosset og brukt litt Crackle Paint. Moro! Tror jommen det blir noen flere ATC'er de nærmeste dagene :)

Forresten, er det noen som vil være med på en aldri så liten swap? Jeg lager en ATC til deg - og du lager en ATC til meg :) Vi tar litt kort frist, så ATC'n må være sendt senest fredag 4. april. Legg igjen en kommentar i dette innlegget hvis du vil bytte med meg. (Og sånn just in case det blir veldig mange; da finner jeg en fiks løsning, enten det blir loddtrekning eller litt lenger frist...) Jeg er klar som et egg!

...

It's been ages since I made these cute little cards (ATC's have the size 6,4 x 8,9 cm). They're tiny, but real fun to make. I have to twist my brain to find other solutions than I usually use when making the regular cards. The 'lack of space' makes me think in new directions, and I also use other stamps than I usually use on my cards.

These ATC's are made from a selfmade background (made by using the Polished Stone technique, with alcoholic ink). I've stamped, both with white ink and with black embossing. I've also used some scrap and Crackle Paint. Pure fun :) I guess I'll make some more the next couple of days...

By the way; do you want to swap with me? I make you an ATc, you make one for me :) Let's set a tight deadline (we have to send the ATC's not later than Friday 4.th). If you want to swap, please leave a comment. (And just in case many wants to join; I'll find a solution. Either I'll draw lots, or set a new deadine...) I'm ready!

9 kommentarer

Unknown sa...

Jeg vil gjerne bytte ATC med deg jeg Åshild. ;-)

Berit sa...

Jeg bytter gjerne en - ;)
Så får jeg et spark bak til å lage en ;)

Inger Marie sa...

Hei Åshild :)

Bytter gjerne ATC med deg :)
De du hadde laget her var kjempe stilige :)


God klem

Kirsten Aune sa...

Hei vennen!
Du har laget så utrolig mye vakkert den siste tida, og jeg har gått glipp av alt sammen! Har enda ikke kommet meg helt igjennom, for jeg kan ikke ha det travelt når jeg koser meg her inne i bloggen din!
Nå er det heldigvis ikke lenge til vi treffes igjen. Jeg gleder meg veldig (og jeg kjenner noen andre småtasser som også gjør det samme, bare så du er forberedt, hi-hi....)

Nå må jeg krype under dyna. Klokka gikk visst fra meg i kveld også...

Ha en fin fortsettelse på uka, vennen!

Gode klemmer fra meg

Maya sa...

Hei,Hei!

Jeg har gitt deg en pris,stikk innom bloggen min for å se ;)

Klem fra Maya

Solveig sa...

Hei!

Jeg bytter gjerne ATC med deg!
Du lager så mye nyyyyydeligt og skriver så flott!!

Ha en fin dag!

Inger Marie sa...

Hei Åshild!!

Ta en titt i bloggen min du har fått en pris :)

Ha en flott dag!!

God klem

Heidi sa...

Så masse fint du lager!

Klem

Snuppelure sa...

WOW så utrolig stilige ATC`er , så flink du er :)