lørdag, mars 01, 2008

System i kartong og pyntepapir!

Endelig - nå er det system på all kartongen, pyntepapiret og de ørti restepapirbitene mine! Nå er de sortert i hengemapper, etter farger, og jeg har stor tro på at dette kan funke!

Så - i optimistisk iver over dagens store bragd, legger jeg ut en liten utfordring:

Gi meg en farge + ét kriterium (f.eks. valg av pynt, kort til en spes. anledning, en spes. størrelse etc...)

- da skal jeg lage et eller annet (kort, ATC eller andre ting) i denne fargen :)
- og så utfordrer jeg deg til å gjør det samme. Og da håper jeg du legger inn en link i kommentarfeltet, sånn at jeg får sett kortet ditt også.

I've finally managed to make some kind of system in all the kinds of paper that flow in my office! (And I'm talking about papers for scrapbooking and cardmaking...) Now all the pieces are sorted in colors and I'm quite sure this system will work - at least for a short while... :) So, in a wave of satisfaction, I'd like you to help me with a small challenge:

Give me a color + one criterion (such as choise of embellishment, a specific size of the card, a birthday card etc...)

- then I'll make a card according to your color/criterion
- and then I challenge you to do the same :) And please ad a comment and a link to your card when it's made, 'cause I'd like to see your card too.

Ready - steady.... :)







Ingen kommentarer