tirsdag, september 02, 2008

Blogg-problemer

Jeg sliter utrolig med å komme inn på blogger.com-sider for tiden, og får verken oppdatert mine egne sider eller besøkt andres. Det er skrekkelig frustrerende. Jeg vurderer å bytte nettleverandør nå, men det vil nok ta litt tid. I mellomtiden er det mulig det blir så som så med bloggoppdatering her. Beklager det. Men det er altså ikke fordi jeg ikke gidder å besøke bloggene deres at det er stille fra meg... Så vet dere iallfall det :)

...

Blogger.com isn't my best friend nowadays... I'm having big problems opening blogspot.com-pages, and it's SO frustrating! This means that it's difficult both to update my own blogs and to visit yours.... I'm so sorry. I hope to find a solution for this problem in a couple of weeks... Untill then - bear with me :)

Ingen kommentarer