torsdag, mars 19, 2009

One more page for my Art Journal

På tide å pakke snippsekken... (jeg hater pakking.... *stønn*) Men i morra tidlig reiser jeg til Oslo for å være med på Scraporama. Vi har stand og skal være med der hele helga. Skal du innom messa også, stikk gjerne innom og si hei :) Now it's time for some packing... (I hate it.....) Tomorrow morning I'm heading off to Oslo, to join Scraporama. We're going to be there the whole weekend. If you're there too, I'd love it if you'd dropped by :)

5 kommentarer

Kirsten Aune sa...

Hei vennen.
Kan godt se deg for meg nå, for jeg vet jo hvor glad du er i å pakke *knis*.
Vet ikke om det blir noen messetur på meg enda, men kanskje en liten tur på lørdag (mens Steinar er på båtmessa...). Det hadde vært koselig å forstyrre deg littegrann... Uansett, snakkes vi forhåpentligvis snart!

Gode klemmer i bøtter og spann

Kirsten Aune sa...

....og her gikk det litt for fort....
Nyyyydelig AJ-side igjen! Fantastiske farger, heeeerlig bilde og så flott tekst!! Du er god!!!

Kos deg med pakkinga, vennen...

Enda en klem...

Else Irene sa...

Nyyydelig AJ side!! Herlige farger og bilde t av deg som liten, er jo bare såååå skjønt :)

Kos de med pakkinga, vennen!! *hihihi* Vi ses i morgen *jippi*

Gode klemmer!!

T's Creations sa...

Nydelig aj-side! :)
Kos deg med pakkingen. :-))
Nå sees vi snart! *klem*

Pia sa...

super flot kunst, god tur til Oslo