torsdag, mai 13, 2010

Playing with new colors

I wanted to challenge myself using colors I normally don't use, like brown... And I discovered that the colors really make the mood of the painting. Not that it surprises me - it's more like a confirmation. I know colors make a difference! I'm not too fond of earthtones, but this message kind of needed it.


Text: "Her thoughts wanders wide, far back, - into the future."
(Saxed from a poem written by Herman Wildenvey.)


Love the texture...


...

And for those who asked: I bought the pair of shoes in Horten, at Cacao. Still in love ♥

7 kommentarer

Unknown sa...

Dette liker jeg, Åshild! - Som alt annet du lager! Dyp tekst og flott bilde!!!!!

Else Irene sa...

Nyyydelig bilde, vennen :))

Gunn (Merete) sa...

Dette bildet er utrolig flott. Jeg ble faktisk veldig fasinert av det og det treffer noe i meg. Både det å være i øyeblikket og være jordet, samtidig som det er en lengsel mot noe annet som ligger frem i tid. Dette bildet utrykker Håp for meg på en måte. Veldig sterkt, takk for at du deler.
Skoene dine er bare så knall og jeg digger dem.
Jeg har ett par i skikkelig "Sex and the City" sko i korallfager og med bling. Det er sko til å bli i godt humør av.
Ha en strålende helg.
Klem Gunn :-D

Trine Pedersen sa...

Vakkert bilde i nydelige farger. Bildet og teksten passer perfekt sammen. :)

Ha ei riktig fin langhelg!

Klem, Trine :)

Anonym sa...

aldeles vakkert og drømmende bilde!! man bare vet at jenta står og tenker på noe mens hun ser ut i ingentingheten....

Margrethe sa...

det var døts fint siss=)

banglamarie sa...

nydelig vakkert!!