fredag, januar 07, 2011

Pippi Power-Prosjektet


Jeg kjenner det er tid for et nytt prosjekt i bloggen min. Denne gangen har jeg lyst til å ha et prosjekt sammen med så mange som mulig. Det er mye morsommere å gjøre noe sammen, sant? Og etter litt grublings har jeg innsett at jeg trenger litt Pippi Power!

"Pippi gjør det hun har lyst til, hun skaper sitt eget magiske liv, hun søker det beste for andre mennesker, hun tar ikke bekymringer på forskudd og hun har humor og fantasi."

Jeg kjøpte boka til Gitte Jørgensen rett før jul, men har bare så vidt fått bladd litt i den. Jeg har lyst til å lese den sammen med deg, jeg! Boka er delt inn i 7 kapitler og passer derfor perfekt til et syvukers prosjekt her i bloggen min. Men for å få skikkelig utbytte av prosjektet er det grådig kjekt om du skaffer deg boka, du også. Jeg kan jo ikke gjengi den her! Men vi kan sammen la oss inspirere, og så skal jeg nok komme med både tanker og kreative sprell og utfordringer underveis. En blanding av refleksjon, inspirasjon, lek, kreativitet og ja, forhåpentligvis også noen endringer i hvordan vi velger å leve livet vårt - kan det høres ut som en plan?

Jeg gir deg ei uke til å skaffe deg boka, og så starter "PPP - Pipp Power-Prosjektet" fredag 14. januar her i bloggen min.

Du kan blant annet kjøpe boken hos Capris.no.

Jeg håper det er flere enn meg som har lyst til å hente frem litt Pippi-Power de neste ukene. Jeg er i alle fall klar!


4 kommentarer

Torill sa...

KNALL!!!
JEG er med! HAr vært på Pippi Powerkurs med Gitte i fjor!! KNALL!!

Trine Pedersen sa...

For et herlig og spennende påfunn. Leste boka i fjor. Kommer til å følge med her ja.

Ha ei superfin helg!

Klem, Trine :)

Unknown sa...

Fant fram boka i dag, og er nå i gang med å lese første kapittel. Streker under, ringer rundt og skriver viktige ord i margen - mao: Jeg er godt i gang med forberedelsene til PPP. Gleder meg til å følge denne utfordringen! Hurra for Åshild!

Knerten sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.