torsdag, februar 02, 2012

Droddelidrodd! Jeg er bitt av basillen...

Jeg fortsetter drodlingen min... Koser meg veldig med det, faktisk! Digger det å teste ut nye mønstre, finne morsomme måter å kombinere dem på - og ikke minst; utfordre meg selv til å tegne "right on", direkte med penn! 

På bildet under lekte jeg meg med litt akvarellmaling aller først. Jeg er ikke spesielt glad i akvarellmaling, for jeg får ikke dreisen på det. Men, sammen med drodlingen ble det ganske kult! 


Ha en fin torsdag :)

4 kommentarer

Marianne/skorpionen sa...

WOW!!!!!!! så utrolig kult det ble!! Kjenner at dette lett er noe som kan smitte :D (skal på miniPoppy-treff med Maria og Vibeke i helgen og da spørs det om ikke dette må testes ut ja) Tusen takk for all inspirasjon!

Marit sa...

Kjempekult..gleder meg til du putter det inn i ett prosjekt :)

Jyoti sa...

Jeg elsker tegninger din!!!
De er like som mandala:)

Helena, Craft and Creativity sa...

Vad fina saker du gör! Härlig inspiration. :-)

Tack för din söta kommentar på min blogg!