torsdag, mai 03, 2012

Å møte seg selv i døra


En typisk Åshild-side, laget til artikkelen om Art Journaling i Ett trykk 0212. Lek med ord og ordtak inspirerer meg, og sammen med litt collage og drodling koser jeg meg glugg. Og jada, sånn i tilfelle du lurte - jeg møter meg selv i døra alt for ofte... 

...

An Art Journal page made for an article in Ett trykk 0212. I love playing with words and sayings - turning them up-side-down og twisting them around. And all together with some doodling and collage... The text says: "It's not always too fun to meet yourself opening the door." (Sorry, I don't know if there is a saying with this theme in English too. It sounds pretty silly translated.... We use it explaining the feeling you get when you've stated something loud and clear - and one day realize that you're doing exact the opposite...) 

2 kommentarer

Berit sa...

Hehe...hvem møter vel ikke seg sjøl i døra titt å ofte?? Jeg gjør iallefall det jeg også!:)

Jeg liker denne humoristiske stilen din - den treffer som regel midt i :)
Og denne likte jeg veldig godt!!!

Ha en fin mai helg - her ble det brått grått og så håper jeg at det ikke blir hvitt også.. De sier det skal bli kaldt i helgen... :/ Men jeg har alltids noe å finne på inne, masse papir rundt om... :P

Klem

Stine H sa...

Utrolig flott side Åshild! Likte temaet veldig godt. :)