onsdag, november 14, 2012

Trondhjæmsdesignernes eget Julemarked 1. des.


Jeg stiller med stand her for første gang - og gleder meg veldig! Og så hadde det vært veldig stas om det dukket opp mange kjente i løpet av dagen :) 

Mer info om messa og utstillerne finner du her:


Jeg stiller med flere forskjellige produkter og kommer til å presentere dem i bloggen her i dagene fremover. 

...

Rykende ferskt av året: 
"Hjertekalender" - en kalender for viktige merkedager. 

Kalenderen er i størrelsen 15 x 40 cm, montert på spiral med oppheng. Sidene er i god kvalitet og printet på halvblank kartong. 
Pris: 300,-

...

Kortpakkene mine - 10 doble kunstkort i størrelsen A6

Kortene er printet på 265 gr. kartong.
Pris; 200,- for 10 kort.

Nyhet: Jeg selger også kortene enkeltvis til 25,- pr. stk. 




Skulle det være noen som ikke har mulighet til å komme på messa, men likevel ønsker å kjøpe produktene mine, er det bare å sende meg en mail, så ordner vi det :) 

 ...

Flere produkter presenteres de kommende dagene. Følg med. Og del veldig gjerne denne infoen med andre.

Ha en fin-fin onsdag!

Åshild

Ingen kommentarer