tirsdag, september 16, 2014

Long time gone...

Det er nesten rart å åpne bloggen min igjen etter flere måneders fravær. Så mye har skjedd siden sist - både av positive og mer krevende ting. Mai måned ble viet eksamen og avslutning av Kustterapistudiet, juni og juli til deilige sommeropplevelser, og august til sykdom og sykehus. Oppdagelsen av brystkreften snudde oppned på det meste og krever nesten all min oppmerksomhet fremover. Behandlingen er i gang og den er til å leve med. De gode dagene innimellom slaga ønsker jeg å fylle med ting som gjør meg godt - og det er derfor jeg velger å skrive litt i bloggen min igjen. Jeg trenger å være kreativ. Det gjør meg godt. Og siden jeg ikke har mulighet til å være på kontoret mitt hvor jeg har alt utstyret mitt, må jeg tenke alternativt. Det går heldigvis an å være kreativ på IPad'n også! Så i dag deler jeg en digital collage med dere. Jeg liker collageuttrykket. Det er noe fascinerende med det å gi seg selv lov til å mikse alt mulig inn i ett uttrykk. Det er jo litt sånn livet er også - en salig blanding av alt mulig. Noen dager mer av ditt, andre mer av datt.







Ingen kommentarer