onsdag, oktober 22, 2014

Sharing


"Sharing makes you bigger than you are.
The more you pour out, the more Life will be able to pour in." 

Det er få ting jeg brenner mer for enn nettopp dette - det å dele av seg selv med andre. Eller bjuuuuuuuda på dej, som Christine Koht sier med hele seg. Jeg tror på deling. Jeg tror at vi ved å våge dele av oss selv, kan berøre andre. Jeg tror også at vi ved å by på oss selv, i gode og onde dager, med det vi er og har, får i bøtter og spann tilbake. 

Jeg er et uforbederlig delemenneske. Noen vil kanskje mene jeg deler både for mye og for ofte. Det er greit. Men jeg klarer ikke la være! Jeg får jo så mye igjen! Av smil og tårer, refleksjoner og digresjoner. Og kontakt - ikke glem kontakt! Mennesker som tar i mot og mennesker som deler tilbake. Kjente og ukjente. Og da snakker vi om Life Blessings. Med store bokstaver. 

Åpne armene, bjuuuuuda på og la oss fylles opp av livet! 

Ingen kommentarer