søndag, desember 14, 2014

14. desember



14. desember
I dag vil jeg glede en venn med en smak av julebaksten.
Jeg har vel strengt tatt aldri vært så flink på julebakst, og er som regel langt unna det magiske 7-tallet om det skulle bli en uanmeldt bakstekontroll i heimen. I år bruker jeg ”kreftkortet” for alt det er verdt av unnskyldninger, men neste år har jeg en plan om å gjøre slik som jeg ser flere og flere gjør: inngå en deal med 6 gode venner om å bake en stor porsjon av hver vår sort, så samles og dele på godene – og vips, så kan jeg skåre høyt ved kontrollen! Og i tillegg få med meg en sosial kveld på kjøpet. Det kaller jeg en god deal. I år er det ikke så mye å skryte av på bakstefronten, men jeg har noen supergode peppernøtter jeg gjerne deler med noen en god venn. Det e’kke så verst deal det heller.


Ingen kommentarer