lørdag, oktober 22, 2016

Et sart julekort


Yeah - kort nr. 2 i restebunkeutfordringen min! Og nå har Åshild prøvd seg på noe hun ikke føler hun kan: sart, romantisk og lyselyselyse blått! Jeg digger jo sprekt, fresht og fargerikt. Men, det er artig å utfordre seg selv litt - det skjerper kreativiteten. 

Arket er fra juleblokka til Panduro/Vibeke Spigseth og jeg syns det er helt nydelig. Hadde heldigvis noen flere restebiter fra den som jeg kunne kombinere med hovedarket. Ruteborden er fra MemoryBox, swirleramma fra Spellbinders og de to reinsdyrene vet jeg faktisk ikke, for jeg har bare lånt dien... Hovedteksten er gnikkis fra Staz og det lille hjertet er fra Norsk Stempelblad AS. 




1 kommentar

Jytte sa...

Hvor er det bare super fint!!
Så sart og elegant og smukt i al sin enkelthed!