torsdag, oktober 06, 2016

Worldwide Cardmaking Day & scrappetreff


1. oktober var det den internasjonale kortlagingsdagen - for jada, det finnes en dag for alt! Og akkurat denne dagen var jeg faktisk på scrappetreff, på Inderøy - perfekt timing! En hel dag sammen med andre like papirgale damer, det er stas. Moro å bli kjent med nye også.

I bloggen til Ett trykk hadde vi laget til en hel doning med utfordringer som kom poppende opp hver time gjennom dagen. Jeg ble med på noen av de første, og det var ganske så genialt, for ellers er jeg suuuupertreg til å komme igang med noe når jeg er på treff. Jeg scrapper definitivt best (og mest) når jeg er alene.

Dette kortet er en lift av et kort Else Irene Meling har laget. Med litt splæsjisplæs og Åshildfargekombo kosa jeg meg skikkelig med å lage dette.

Stempler: Norsk Stempelblad AS
Dies: Kort & Godt (heksagon), MemoryBox (blader)
Pynt: Prima - blomst, Søstrene Grene - fjær




Ingen kommentarer