fredag, september 08, 2017

Snart messe - tid for å lage julekort


Det er lett å forsømme bloggen når Insta og FB er så kjapt tilgjengelig. Men så er det noe spesielt med å kunne bla seg nedover i en blogg - det går de to andre mediene en høy gang, spør du meg. Så nå blåser jeg litt liv i bloggen igjen med et julekort (av alle ting!). Det er ikke fordi jeg allerede er i julemodus eller fordi jeg gleder meg så himla mye til jul. Det har sin naturlige forklaring i at det nærmer seg scrappemesse og tradisjon tro, så blir det julefokus på standen vår. Så nå holder jeg og de andre designjentene på med å lage utstillingskort til standen vår. Vi har laget 3 splitter nye stempeldesignplater, og jeg kommer til å vise kort fra dem også, men først ut er et kort fra en "gammel" plate. 

Jeg lar meg lettest inspirere når jeg får en eller annen form for utfordring, og denne gangen har jeg laget en vri på det. Jeg utfordret folk på FB til å si et tall mellom 1-100. Jeg har nemlig en inspirasjonsmappe med flotte kort (laget av andre) på Pinterest, og den har 100 pins. Nå følger jeg tallønskene fra folka på FB og lager et kort inspirert av det aktuelle kortet i mappa. Dette kortet er inspirert av nr. 49, et kort av Birgit. Snøkrystallstempelet er fra Stempelglede, og teksten er fra Norsk Stempelblad





Ingen kommentarer