lørdag, juli 01, 2006

Den første julinatta

Jommen skal det en stor dose viljestyrke til for å klare å holde konsentrasjonen i sånt vær som dette! For en utrolig sommerdag!

Jeg har prøvd å kjøre beinhard intervalltrening idag: 1 time jobbing inne ved dataen, 1 time kos ute i sola. 1 time jobbing, 1 time kos. Det har funket sånn noen lunde greit. Jeg får vel bekreftelsen nok en gang - jeg jobber best under press... :)

Det er mye som skjer for tiden. Mange gode opplevelser og øyeblikk. Mye spennende og utfordrende. Livet er på ingen måte flatt og kjedelig for tiden!

Nå sitter jeg og prøver å holde meg våken, for vi skal på Soloppgangskonsert på Verdens Ende om noen timer... Silje Neergaard skal synge og jeg gleder meg virkelig! Kan ikke skjønne annet enn at det må være enorm stemning helt ute i havgapet, med sånt vær og kommende soloppgang sammen med nydelig musikk.... mmmm... :)

Så for å få timene til å gå, har jeg laget en LO. Syns dette bildet av Ole Petter er så godt. Selve LO'en ble litt kjedelig. Merker jeg har laget bare freestyle-ting de siste ukene, så det å ikke skulle bruke masse farger, kruseduller og drodling, hmmmm.... vet ikke helt, jeg...


God er'n iallfall - that's for sure! :)

3 kommentarer

gudrun sa...

Heisan Åshild.
Flott og romantisk LO til din kjære. :-)
Syns slett ikke den er kjedelig, bare veldig søt og fin og skikkelig koselig.

Ha en fortsatt god helg.
:-)

Unknown sa...

Jeg synd layouten din er kjempefin... Men jeg skjønner hva du mener, jeg har også laget litt enklere layouter, ikke alt stasjet som er i freestyle, og jeg syns det blir litt tamt.
Fint bilde av mannen din.

Ha en fortsatt fin søndagskveld

Anonym sa...

Jeg syns LO'en ble nydelig jeg, Åshild!
Bildet av Ole Petter er jo så fint, så da fortjener det å komme i fokus, syns jeg... :)
Utrolig fint dikt du har brukt på LO'en også.

Nattaklem :)