søndag, juli 16, 2006

En kjapp oppdatering

Beklager, jeg sliter med å holde bloggen min oppdatert for tiden.... jeg blir nemlig så kvalm hver gang jeg prøver å se på PC'n! Så de siste dagene har jeg unngått å slå på maskinen. Og er likevel kvalm *knis*

Men kortversjonen av de siste dagene er som følger: Jeg har det bra. Nyter sola. Leser og slapper av og sover. Og hvis jeg ligger helt muse stille kjenner jeg ikke så godt kvalmen. Så, jeg fortsetter å sole meg. Leser. Slapper av. Og sover.

Håper det er flere som har det som meg - sola skal nytes :)

4 kommentarer

banglamarie sa...

...jeg er helt solbrendt i kinnene. Husker å smøre ungene, men meg selv...? Godt å høre at du nyter dagene :) Ønsker deg mange gode og kvalmefrie dager!! Savnet deg litt på nett, men så lenge jeg vet du har det bra så er jeg gla' ;)

Hej då :)

Lene S sa...

Heisan!

Godt å høre fra deg! Men slapp av og nyt sola du, vel fortjent! Vi nyter sommeren vi også, blir ikke så mye kreativt på meg disse dagene.. ;o)

Håper du er over den verste kvalmen snart!!

Lene :o)

Anonym sa...

Så godt å høre at du nyter sola, det er deg vel unt. Bare kos deg så godt du kan. Ønkser deg kvalmefrie dager. Her er ikke noe sol å se i mils omkrets, den har nok glemt nordnorge i år...

Anonym sa...

Hei Åshild!

Tenker masse på deg og den lille spira di om dagen! Godt å høre at du får god oppfølging og at alt ser normalt ut! Håper du snart får noen dager uten kvalme og tretthet! Nyt sola videre, neste sommer har du nok fullt opp med å passe ei lita loppe, tenker jeg!:o))

Masse klemmer fra Wenche J.