lørdag, november 25, 2006

Langt unna studiebøker!

Etter at oppgavene ble levert, punkterte jeg liksom litt... Så i helga har jeg rett og slett holdt meg langt unna bøkene. Jeg har riktig nok sniklest litt inne på Fronter (undervisninsarenaen vår) for å se hva de andre i klassen har sendt fra seg... Men, det er grådig dumt. For da ser jeg jo bare alt det jeg burde gjort og som det nå er for seint å gjøre... Og så er det alt for lett å sammenlikne seg med de andre. Med det resultat at jeg nå føler dette går rett vest. Jeg som var ganske sikker på at jeg leverte en ok mappe, sitter her nå og gruer meg til den individuelle evalueringssamtalen vi skal ha torsdag. Og for ikke å snakke om den muntlige eksamen som svever over meg som et sinna spøkelse! Tenk at jeg - med det snakketøyet - skal være så redd for en halvtime muntlig eksamen! Men, det er jeg. Gruer meg som en tulling. Og jeg veit vel hvorfor... en sånn setting er ikke drømmesituasjonen for kontrollfreaker, akkurat...

Jaja, det er jammen godt jeg har én super strategi som funker når kaotiske tanker og plagsomme nerver skal jages litt unna: Kreative sprell :)

Her kommer lørdagens kort:



1 kommentar

Surfine sa...

Uff vet åssen du har det - eksamen gjør sånne ting med meg også!!! Men det går sikkert fint!!! Garantert!

åååååå sååååå fine kort....det i høstfarger falt jeg pladask for!! Fantastisk! Du er utrolig dyktig Åshild!!! Veldig!!!