torsdag, april 12, 2007

Endelig - nye stempler!


Det er litt stille her i bloggen for tiden, og det har vel flere årsaker, men en av dem er at jeg har vært litt travel med å lage nye stempler til messa :) Og nå har vi fått et par prøveeksemplarer i hus og jeg koser meg med å teste stemplene!


Denne gangen har vi laget Clear Stamps (sånne gjennomsiktige i akryl) og de funker sååå bra! Etter alle problemene med rubons-produsentene våre, er det nydelig å sitte med et GODT produkt i hendene nå!

Vi har foreløpig designet to plater, en med tekst og en med journaling-stempler:




Stemplene kommer i salg på messa i Skedsmohallen 28.-29. april (og legges ut i nettbutikken vår til samme tid). Mer info om pris kommer snart. Dette er bare en aldri så liten 'teaser'... :)

15 kommentarer

Anonym sa...

Kjempeflotte kort med nye herlige stempler. De er herved lagt til MÅ HA på messe-handlelista mi.

Inger Marie sa...

Flotte stempler...Gratulerer!!!
Disse må jeg bare ha :)

Desirée sa...

Gratulerer! De var kjempefine, og kom på MÅ HA-lista! Gleder meg til å se deg igjen på messa! Klem!

Rita sa...

Åh, så nydelige kort du har laget. Begge to var knall fine. Forelsket meg i journaling stemplene med en gang. Gleder meg enda mer til messa nå. Gratulerer så mye, kjempe gøy at dere står på og produserer norske produkter. Yeah for dere :)

Anne Marit sa...

Så STILIG Åshild !!
GRATULERER med nye stempler !! :D

Anonym sa...

men så snygga journaling-stämplar!! Hoppas att dom går att beställa till sverige också! :D

Anita Hagen sa...

Toppers, har savnet sånne "syltetøyglass-etiketter".. og så supert at dere har laget clear stamps av rubons'ene. Må ha de, bare MÅ ha de :-) Kjempefine kort du har laget også, skikkelige friske glá-farger. Lekkert!

Klem Anita

Anonym sa...

Åååååååh! De journalingstemplene (og ikke minst flourishene) er helt nydelige!! Er det noen måte å bestille dem til USA tro..?

Surfine sa...

wow!!!

Superlekre stempler. Falt helt for journalingstemplene....MÅ HA!!!!!

Klem!

Anonym sa...

Knallfine stempler!!! Og jeg må selvfølgelig ha begge platene... :)
Kortene du har lagt ut, er som vanlig bare nyyyydelige! Bedre reklame for stemplene kan man ikke få!!
Er spent på å høre hvordan timen din gikk, forresten... ;)

Håper du tar deg tid til å nyte vårsola litt også!

God klem

Anonym sa...

Jeg la inn en melding her i går, men noe gikk tydeligvis galt. Prøver igjen:

Stemlene er helt herlige! Jeg kommer helt klart til å kjøpe disse!!!! Eksemplene du har laget er flotte!!!

Anonym sa...

Kjempefine!!! Både stempler og kort. Enda mer å handle - og det er jo bra, siden jeg har så lite fra før liksom.....

Gleder meg til helga jeg....

Klem

Hilsen Torhild

Lena sa...

ahhh de journaling stemplene MÅ JEG BARE HA!!!! Utrooolig fine vennen!! grattis!

Berit sa...

ÅÅ - flotte stempler!!!
Digger den løkkeskrifta på tekstemplene!!!

God helg!

Catrine sa...

Wow! Så utrolig lekre stempler! :)
Og kortene er jo bare så flotte og!