fredag, april 13, 2007

Tusen takk!

Sååå moro at dere liker de nye stemplene våre! Det er alltid like skummelt å legge ut nye design - og alltid like stas når vi er så heldige at de faller i smak! :) Vi gleder oss til å selge dem!

(-og for dere som lurte på om vi sender til USA og Sverige også: Selvfølgelig! Platene legges i nettbutikken vår så fort de er i hus, og da kan dere bestille dem derfra og dere kan betale med PayPal om dere ønsker det. Det blir vel litt ekstra portokostnader, men det går kanskje opp i opp med momsen dere slipper å betale...?)

I ettermiddag har jeg laget en LO til scrapliftcup'en på Papirgleder. Ikke så veldig typisk Åshild, tror jeg... og det var vanskelig å få til både balansen og detaljene. Men - jeg fikk iallfall brukt et av de nye stemplene våre *jippi*




Og så har jeg prøvd å være bittelitt lur... :) Jeg laget LO'en i rød-toner, slik at den kan brukes til Rhonna's utfordring også.


This week Rhonna wanted us to play with the color red. And I chose a typical red 'theme' - LOVE :)

I used our wedding picture together with papers from Basic Grey. The journaling stripes are cute quotes said by children:

How to get somebody to fall in love with you? Just wriggle your hips and hope for the best. (Ida, 9 years)
How to learn how to kiss? It helps to watch soap series on the telly each day. (Silje, 9 years)
How to keep love everlasting? Make love instead of going to work. (Kristian, 7 år)


Cute, hah? :)

2 kommentarer

Berit sa...

ÅÅÅ - jeg synes denne layouten din er så nydelig!!! Helmax!
Herlig rødt sammen med svart/hvitt bildr! Innertier!

God helg!
KLEM

Anonym sa...

Oooh, tenkte ikke på at vi slipper momsen!

For en nydelig layout, spesielt journalingen som "kommer rett fra hjertet" :D