fredag, april 13, 2007

Jommen et kort til... :)



Sånn er det å være gressenke ;) Da kryper jeg inn på hobbyrommet og koser meg her time etter time - med god samvittighet! Deilig!

Dama på kortet er fra et collagestempel jeg ikke vet hvor kommer fra... Jeg hadde et oppstemplet motiv som jeg endelig klarte å bruke. Jeg hadde en periode da jeg stemplet opp mange motiver på glossy, men så ble de bare liggende for jeg klarte ikke finne en god måte å fargelegge motivene på... Men, - takk Hanne - nå har jeg lært at det funker godt å svampe med Distress Ink :) Og etter å ha demontert og satt sammen det stemplede motivet på en litt ny måte, funket det! Journalingstempelet er naturligvis med, stemplet og embosset på akvarell og malt med Distress. Og rubonsteksten er også vår design.

3 kommentarer

Stine sa...

Knallfint kort Åshild!! Gleder meg virkelig til de nye stemplene deres kommer for salg! Har også en tendens til å stemple opp masse på glossy. Håper jeg snart innser at det ikke er vits i, for bruker jo bare max halvparten av de.. :)

Marit sa...

Kortet er aldeles nydelig. og jeg tror jammen jeg må sende med en hønfossing en handleliste på de nye stemplene når hun skal på messa. de er skikkelig flotte og ser veldig andvendlige ut :)

Anonym sa...

Flott kort Åshild! Stemple på glossy er flott når man kan fargelegge med Distress.....det er sikkert!