torsdag, mai 03, 2007

Juuhuu!

I natt klokka halv fire kunne jeg endelig sende juninummeret av Ett trykk til trykkeriet! Gjett om det var godt! Det ble litt ekstra hektisk denne gangen, både fordi vi hadde en uke tidligere leveringsfrist (pga. alle de røde dagene, tror jeg...) og fordi det gikk bort endel tid til messa. Men, nå håper jeg at jeg har klart å holde kontrollen på det som skal kontrolleres før trykking, og at bladet kommer i postkasser og butikkhyller til riktig tid :)

Messehelga var super! Så mye folk! Utrolig stas å treffe igjen kjente og kjære, og også veldig moro å få hilse på nye fjes :) Tusen takk til alle dere som kom innom standen vår! Og takk for den supre mottakelsen på de nye varene våre :)

Det har ikke blitt tid til så mye kreative sysler den siste uka, så jeg 'gulper opp' noe fra sist utgave av Ett trykk, bare sånn for å krydre blogg-innlegget litt. Nå skal jeg ut i sola! Har nemlig bare sett på'n fra innsiden av huset de siste dagene....




Ingen kommentarer