onsdag, juli 11, 2007

hÄnglar og stÄnglar-besøk i bloggen



Jeg har fått trykk i posten, sammen med dette nydelige kortet - fra Anita Hagen. Tusen takk, vennen *klem* Så i går hadde jeg en fin kveld sammen med hÄnglarna :) Jeg laget to kort, etter skissene som er i inspirasjonsbloggen deres.




Legger også ut bilde av kortstokk-boka mi. Jeg printet jo ut bilder av alle kortene for det første halvåret, samt tekstene som hørte til. Og så laget jeg bokpermer, hullet alt og satte på bokringer.



Nå skal jeg ut på tur med ei venninne. Vi skal rusle Kyststien fra Horten til Åsgårdstrand, og kanskje spiser vi lunsj på den koselige kafeen i Åsgårdstrand også. Det er jo sommer og ferie - og det skal nytes :)

2 kommentarer

Berit sa...

Nydelige kort - både fra deg og Anita!

Det første med gode venner og gode minner har "brent seg fast på minnet" NYDELIG!!!

Kose deg med spasertur! Her frister ikke utelivet så veldig, men heller noe kreativt inne ;)
Eller kanskje en aldri så liten handletur... *hysj*

KLEM

Anita Hagen sa...

Men guuuuuud så mye flott du har laget Åshild. Jeg var så spent på hva du tryllet frem av hÄnglarne, og jeg må si at du innfridde mine forventninger x 100. Fy katta du er dyktig asså. Du har virkelig øye for de små og snacksy detaljene. En fryyyyyd for øyet *smelt*

Er hjemom en kjappis for å pakke om til Dublinturen i morgen, så jeg måtte bare innom for å kikke. avhengig? Hæh? nasj? Bare lidenskapelig opptatt av flotte kunstverk *Knis*

Ha en finfin kveld, weekend og sommer videre!