tirsdag, juli 10, 2007

Sånn - augustnummeret er sendt!

I trykken, vel og merke! Det kommer jo ikke i salg før 1. august, selv om dere som er abonnenter nok får det en eller annen gang i slutten av juli.

Men, det er sendt! Nok en hektisk innspurtsperiode er over. Det er alltid like rart... Den siste uka surrer det bladjobb i hodet mitt konstant - men så trykker jeg på 'send' og vips, så er det over for denne gang. Nå kan jeg ikke gjøre annet enn å vente på plot og bladpakkedag. Er spent på forsiden denne gangen. Den er knæsj! Kanskje litt for knæsj også...? Spreke farger blir det iallfall! :)

Og nå har jeg jommen litt feriefølelse! Har riktig nok ikke offisiell reiseutpåturferie før 20. juli, men likevel... Og ikke regner det idag heller! Godt! Kjenner jeg trenger litt oppfriskning av ansiktsfargen etter så mange timer foran dataskjermen og så mange dager med regn.

Men først skal jeg rydde! Kontoret ser helt bomba ut! Og det har blitt et rituale. Når bladet er sendt, må jeg liksom sluttføre sirkelen ved å rydde i bidragsbunker, mine egne blad-prosjekter og i korrekturpapirer og annet rot som samler seg opp. Rydde, kaste det som skal kastes og ordne det som skal tas vare på.

Og mens vi likevel snakker om bladet, så krydrer jeg dagens innlegg med ting jeg laget til juninummeret...

Ha en fin dag :)

PS: Så moro at flere av dere likte utfordringen min i forrige innlegg! Jeg skal gå løs på den selv. Må bare rydde først :)

Tre kort med etikett-teknikken:




En LO hvor jeg har sneket inn den ene epoxy-dingsen jeg laget:

Ingen kommentarer