torsdag, august 09, 2007

Litt puslerier

Jeg holder på å bli gal av å ha folk rundt meg! Til og med snille, stille OP får meg til å grrr'e! Jeg har visst en einstøing i meg også, som roooper etter å få noen timer helt for meg selv. Sommeren har vært full av folk. Og - for all del - det er koselig det! Men, nå er det nok. Nå vil jeg ha noen timer helt alene. Timer jeg kan bestemme innholdet i selv...

Og jepp, jeg føler meg dønn egoistisk når jeg sier sånn, men det er sånn. Så idag sto jeg opp tidlig for å male den hersens grunnmuren så fort som mulig, slik at jeg kunne ta meg noen timer 'fri' etterpå, før kveldens jobbeøkt presser på igjen. Jeg malte som en gal, mens bursdagsgaven kvernet rundt og rundt i hodet. Og med én gang malinga var ferdig, sprang jeg opp på rommet for å prøve å lage noe av de ideene jeg har.

Og - as usual - det blir aldri som jeg har tenkt. Punktum finale. Jeg satte igang med noe, og endte opp med noe helt annet... så bursdagsgavekortgreiene er ikke ferdig... Men, jeg fikk til et ganske stilig bilde - og jeg hadde noen gode timer :)


Nå roper slavedriveren min her... tid for å legge nye plater i taket i gangen... *stønn*

Så får jeg heller fortsette å gruble på hvordan jeg skal lage gaven... :) Takk for gode tips, forresten! Og det er rom for flere :)

2 kommentarer

Elisabeth sa...

he he he.. jeg må få lov til å le.. du skriver så utrolig bra og det verste av alt er at jeg kjenner meg igjen i det du skriver. kan si jeg har også hatt det litt sånn.. *hi hi*
Og du.. for et utrolig flott bilde. Du er kjempe flink.

Anita Hagen sa...

Ååå *sukk*... så lekkert! Elegant og lekkert!

Klem Anita