mandag, desember 10, 2007

Endelig - et julekort! (Nei, to!)



Det er ikke alltid like smart å ha følgende mantra i disse dager: "Det er leeenge til jul. Det er leeenge til jul. Det er leeenge til jul." For det er jug. Det er ikke lenge til jul.

Men, jeg nekter å la meg stresse! Og har derfor innsett at i år blir det neppe hjemmesnekra julekort til alle. Kanskje - i beste fall - noen får en hilsen i romjula. Men aller mest trolig, så kan jeg skryte av at jeg er sinnsykt tidlig ute med å lage julekortene for 2009...!

Takk for sparket bak, Elsi - nå er iallfall ett julekort fiks ferdig! Og jeg har endel rester etter dette, så planen er å lage et til i de samme fargene. Kvelden er ennå ung :)
---
Jepp, kort 2 er ferdig!


2 kommentarer

Else Irene sa...

Ååå, nyyyydelige julekort vennen!!! Den utfordringen klarte du med glans, som alltid :)

Bare gi beskjed hvis du trenger flere spark bak, det fikser jeg lett som en plett ;))

Takk for koselig prat, vennen...alltid godt å få snakket litt med deg *klem*

Ha en fin dag!

God klem, elsi

Anita Hagen sa...

Å fy fader så flotte julekort. Flotte og delikate. De fant veien rett til hjertet mitt *smelt* Du har en egen evne til å se nye løsninger og muligheter med alt du vennen. Lekkert lekkert lekkert!!

Takk til Elsi som "sparket i gang disse"

Ha en strålende kveld videre.
Jeg skal ut og selge julehefter med håndballen, så da går nok denne kvelden også :-( Dagene går så alt for fort i denne adventstiden. Kos deg videre vennen.

God klem