søndag, desember 02, 2007

Litt forskjellig

I går og i dag er det bursdager på gang. Og istedenfor å lage vanlige kort, har jeg laget gaveposer. De er ganske enkle, med lite dekor.
Eske 1:
Baksiden:
Eske 2:
Baksiden:
Eske 3:
Baksiden:
Og oppi eskene ligger disse gavekortene, laget med journalingstemplene våre. For å feste pengene, har jeg laget to hull i gavekortet, og så bunnet sedlene fast med pyntebånd.
Jeg har jo laget noen adventskalendere i år også. Noen av dem har jeg allerede vist frem, og her er to til. Denne er en 'stående' variant, laget i stiv kartong, festet sammen med Bind-it-All. Bakgrunnen er malt og motivene er hÄnglar & stÄnglar.

Denne er i samme stil som den ovenfor, men laget som en 'henge'-variant.

3 kommentarer

Mariannes gjenbruk sa...

Flotte julekalender og gaveposer;-)

LadyDi sa...

Wow, vilka tjusiga påsar du gjort. Tack för inspirationen!

Maya sa...

Julekalenderne dine er noe av det nydeligste jeg har sett!

Kanskje en skulle prøve seg på en slik til neste år?!

Tusen takk for inspirasjonen du sprer om deg med!

Ha en flott førjulstid,og kos deg :)

*klem* fra Maya