søndag, mai 04, 2008

Nytt utstyr - new stuff

På messa forrige helg kjøpte jeg meg en del flasker med Shimmering Mist og Glimmer Mist. Det er glittermaling på spruteflasker. Og de er utrolig flotte (bortsett fra at de tetter seg utrolig lett i korken... *grrrr*). Jeg testet dem litt på akvarellpapir, sammen med noen av Grungeboard'ene til Tim Holtz, og resultatet ble utrolig stilig! Bare se:

At the big stamping/scrapping gathering last weekend I bought some bottles of Shimmering Mist and Glimmer Mist. That's shimmering paint in spray blottles. And they're great! I've tried them on water paint paper, together with some Grungeboards as masks. Great, huh?



Og mens jeg knipset bilde av arket, tok jeg noen detaljbilder også, og de er jommen meg små kunstverk i seg selv, ikke sant?

And while photoing, I took some close ups too, and they came out as tiny pieces of art, don't you think?





3 kommentarer

Karin sa...

Bare kanon flot.. :-) flyder de bare selv sammen, når man bruger forskellige farver?

Kirsten Aune sa...

Sååå nydelig, vennen!! Og så smart å bruke Grungeboard'ene på denne måten! Hva du kommer på!!
Håper du har hatt en fin helg, og at du får en god uke!

God klem

Anonym sa...

This is so cool.

Great idea using the grungeboard as masks.
Thank's for the inspiration.