fredag, august 22, 2008

Sukkersøtt - Brads og pyntebånd





Ukens sukkerutfordring er å bruke brads og pyntebånd på en kreativ måte. Her er min løsning på utfordringen. Den ble dessverre ikke verken så veldig nytenkende eller kreativ i bruk av de to produktene, men... Jeg håper likevel kortet kan være til inspirasjon, på en eller annen måte :)

Papirer: 3ndy papir, Bazzill kartong, akvarellpapir
Stempler: hÄnglar & stÄnglar
Annet: pyntebånd, brads, eyelets, klistremerkebokstaver, sommerfugl (kjøpt på Kontant Engros, Stavanger), Revolution dies - hjerte og scallopsirkler, rund punch, Distress Ink, limputer

...

This week's challenge at Sukkersött is to use brads and ribbon in a creative way. Here is my take on the challenge. I'm sorry, but I'm afraid it's neither brilliant or innovative... But I still hope the card can inspire - in one way or another :)

Papers: 3ndy papir, Bazzill, waterpaint paper
Stamp: hÄnglar & stÄnglar
Other stuff: ribbon, brads, eyelets, alpha stickers, butterfly (from Kontant Engros, Stavanger), Revolution dies - heart and scalloped circles, circle punch, Distress Ink, 3D glue pads

8 kommentarer

Rasofiel sa...

WOW!!!! Så utrolig stilig Åshild <3 <3 <3 Og det er jo kreativt som fy og aldeles nyyydelig fargesammensetning!!! Jeg vet ikke hva det er med meg, men jeg greier ikke scrappe blått *rødmer* uansett hvor mye jeg vil :D Må innrømme jeg slet med denne ukens oppgave også... det er jaggu ikke lett å finne på noe nytenkende med brads og bånd :O) Du må se Maya sitt!!!! Hun har virkelig vert kreativ denne uken og gav meg et pa aha ideer. Glup dame :D Ha en kjempefin helg :D Sukkerklemm VyanMica

annes paperfun sa...

Virkelig et nyydelig kort og så i blått da "smelt" .
Kreativt med de siklene og absolutt en flott løsning på oppgaven.
Ønkser deg en riktig god helg
Klem fra Anne

Unknown sa...

Har surfa litt rundt på bloggen din, og så masse flott du lagar:) Synst det ser kjempegøy ut med scrapping, men har foreløpig ikkje heve meg på bølga... Dagane vert for korte, og tida strekk liksom ikkje heilt til. Ynskjer deg ei super helg!!

Maya sa...

Noe så utrolig nyyyydelig,Åshild!
Jeg faller i staver hver gang du legger ut noe nytt :)
Lekkert takke-kort!

Ha ei riktig god helg,
klemmer fra Maya

Tine sa...

Lenge siden jeg har vært innom bloggen din nå, så jeg hadde mange innlegg å lese igjennom. Alt du lager er helt utrolig nydelig, jeg fatter ikke hvor du tar det fra.

Håper du får en flott helg.

Kristine sa...

Åååå du Åshild, du Åshild!
Hvordan greier du å lage et kort så utrolig lekkert i mørkeblått??
Jeg sier det samme som Vyan; Jeg KLARER ikke å lage noe i den blåfargen. Lyseblått er ikke noe problem, men denne mørke blåfargen er et stort problem! Kanskje jeg skal utfordre meg selv litt!!??
Og kortet ditt var jo bare SÅ lekkert!
HA en floters helg da!!
Klem fra Kristine

Trude Julie sa...

My oh my så lekkert det kortet ditt er.
Takk for koselig melding i bloggen min :D

sumbine sa...

Awesome card!
I like all the details and the colors.