lørdag, juli 17, 2010

Flere gjesterom-in-process-bilder

Nå begynner det å nærme seg! Vegger, tak og gulv er ferdig malt. Sengene er satt inn igjen, sammen med litt annet småtteri. Men rommet mangler ennå den rette finishen. Har tenkt å bytte ut gardinene med noe litt morsommere, og kanskje også noen nye sengetepper. Sånn som rommet er nå, blir det for søtt for meg. Det passer liksom ikke med den utrolig freshe fargen som veggene er malt i. Nope, her trengs det mer retropreg og lekne innslag! Men, et par bilder i mellomtiden - sånn for å holde dere oppdatert på prosessen... 


Jeg liker disse stolene, men de må også ha en finish, enten det nå blir med malekosten eller med noen puter... Egentlig så skulle jeg hatt en bunke med morsomme retrostoffer nå, kjenner jeg. Da kunne jeg sydd og ordnet både det ene og det andre! Så - om det er noen av dere som enten dumper over slike stoffer (gamle sengetøy, gardiner, duker osv.) eller har noe liggende som dere ikke skal bruke selv, er jeg veldig, veldig interessert!

Til sist nok et fint sitat fra Sand-ferja:

Ha en fin-fin fred'da! Jeg får besøk på hytta og gleder meg stort :) Nå ut på tur for å plukke opp gjesten...

1 kommentar

Jorunns hobbyblogg sa...

hei!

sånne stoler som du har der, pusset jeg opp i fjor
- jeg brukte rett og slett spraylakk fra europris, og sprayet på et par strøk, jeg valgte sort farge, men vurderte også lilla og knallgult :-)
Rommet kommer til å bli kjempefint.
Jorunn