lørdag, august 27, 2011

Art Journal - "Queen Rude Asshole"


Jeg satt på en utenlandsk flyplass en gang og hørte på alle de rare navnevariantene som ble ropt opp over høytalerne... Og plutselig begynte jeg å svette, for det går jo ikke an å hete Åshild Ruud i utlandet, eller Ruud Åshild som de gjerne vil ha det der...! For bare se for seg en yyyytlending som ikke har peil på norsk uttale, men som fingfjong lager en fancy English variant:

"Could Rude Asshole please go to the gate!"

Yepps, det er store sjangser for at denne ruuude Asshold'n bestemte seg for å ta tog i stedet....

Men, terapistudent som jeg er, så skal jeg klare å vri litt på dette også! For, egentlig er det sunt å ha en aldri så liten rude asshole inni seg! Og tittuleres den med "Queen", så er det kanskje til og med sånn at hun viser seg å være et rude asshold med en dronnings verdighet! Det skal man ikke kimse av!

God søndag :)

3 kommentarer

Maggie sa...

Hahaha, for et herlig innlegg! Queen Rude Asshole er nok ingen man skal kimse av :DDD
Har sett på tidligere innlegg under her, og må si at jeg digger denne AJ'en din.

Fars Datter sa...

Huff da! Hahaha...! Ja, sånne "bekymringer" man kan ha! Morsomt!;-)
Jeg har også tittet litt rundt her hos deg, og må si meg enig med foregående taler, Maggie. Det er noen herlige AJ'er du lager!
Jeg kommer tilbake hit!
Ønsker deg en glad dag! :-)

Marianne/skorpionen sa...

Hahaha....denne var da så herlig da! og med teksten hvor du forteller det hele ble jeg sittende og flire og se det for meg!!