onsdag, september 19, 2012

Kurspakker

Jeg har lenge tenkt at jeg skulle lage noen kurspakker som kan bestilles av de som måtte ønske det. Nå har jeg to pakker klare. Begge kursene kan holdes for grupper på 6-15 personer (avhengig av lokaler, naturligvis), og er tilpasset 2,5-3 timer. Med andre ord en perfekt kveldspakke. Hvis du ser at dette er et (eller to) kurs du kunne tenke deg å være med på, anbefaler jeg deg å sjekke rundt blant venner og kollegaer for å samle sammen en gjeng. Da er det bare å ta kontakt med meg, så finner vi en dato som passer. Kursene koster 400,- pr. pers. Bor du langt unna meg, slik at jeg må reise et stykke for å komme til der dere vil ha kurset, tar vi en prat ang. utgifter til reisen.

Kurspakke 1: 
Art Journaling - kreativitet og selvutvikling


Kurspakke 2: 
Vågalt verksted - en leken måte å fronte kreativiteten på


For de av dere som skal på Ski-treffet 12.-14. oktober: Begge disse kursene holdes der. Grådig moro om vi sees!

Ingen kommentarer